Ciesz się zamawianiem i wygodnymi zwrotami online w e-sklepie Karko!
Data publikacji 1 stycznia 2024
Obecnie w społeczeństwie rośnie świadomość różnorodności ciał i akceptacji swojego wyglądu. W miarę jak społeczeństwo staje się bardziej inkluzywne, tak samo rozwijają się i ewoluują branże modowe. Jednym z obszarów, który świeci jako przykład prawdziwej zmiany, jest wzrost sklepów dla puszystych kobiet takich jak Karko. Firma nie tylko oferuje szeroki wybór stylowych ubrań w różnych rozmiarach, ale także promuje pozytywne podejście do ciała i samopoczucie. W celu ułatwienia doboru odpowiedniej kreacji dla każdej klientki sklep posiada bardzo wygodną ścieżkę zwrotów, które przedstawiamy krok po kroku.
Ile jest czasu na zwrot?
Od momentu odebrania przesyłki klienci mają aż dwa tygodnie na zwrot. Przy odstąpieniu od umowy, konsument nie ma obowiązku podawania przyczyny zwrotu towaru.
W jakim stanie produkty powinny zostać zwrócone?
Oczywiście jak w praktycznie każdym sklepie, jeżeli klient liczy na pozytywne rozpatrzenie wniosku, ma obowiązek dostarczyć wszystkie produkty w nienaruszonym stanie. Ubrania i akcesoria nie powinny nosić śladów użytkowania, sprania i wad uniemożliwiających jego ponowne wykorzystanie. Wszystkie oryginalne etykiety i plomby muszą zostać nierozerwane.
Jakich zwrotów sklep nie realizuje?
-
Kiedy produkty zostaną zwrócone w stanie wskazującym na użytkowanie, lub zniszczonym. Sklep zastrzega sobie wtedy prawo do negatywnego rozpatrzenia sprawy i w przeciągu 7 dni odeśle produkt na swój koszt
-
Sklep nie przyjmuje zwrotów artykułów takich jak bielizna, ze względu na zachowanie najwyższych standardów higieny
Integracja Wygodnych Zwrotów z Karko
Dzięki platformie Wygodne Zwroty użytkownicy Karko mogą korzystać z intuicyjnego i efektywnego systemu zwrotów, który jest dostępny na https://wygodnezwroty.pl/karko. Platforma ta zapewnia różne opcje płatności za przesyłki zwrotne, co czyni ją elastyczną i dostosowaną do potrzeb różnych konsumentów.
Co powinna zawierać paczka zwrotna?
Do zapakowanego towaru, konieczne jest dołączenie:
-
dowodu zakupu
-
oświadczenia odstąpienia od umowy
-
wypełniony protokół zwrotu
Informacje ogólne
-
W przeciągu 5 dni sklep poinformuje w wiadomości e-mail o przyjęciu wniosku
-
Sklep zastrzega sobie prawo 14 dni na rozstrzygnięcie sprawy i w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku zobowiązuje się do zwrotu należytej kwoty na konto bankowe w formularzu zwrotnym
-
Aby jak najszybciej przeprowadzić cały proces, sklep odradza wysyłania paczek za pobraniem
-
Sklep nie obsługuje platform typu PayU, PayPal
-
W przypadku kosztów związanych z przelewem na konto zagraniczne, opłaty leżą po stronie klienta
-
Zwrot kosztów wysyłki jest możliwy w przypadku, gdy klient wybierze najtańszego przewoźnika w momencie nadawania paczki zwrotnej
-
Sklep informuje e-mailowo o każdym etapie procedury zwrotu
Informacje dotyczące formularza zwrotu
-
Nr zamówienia znajduje się w mailu dotyczącym zamówienia
-
Nr dowodu zakupu znajduje się na paragonie fiskalnym
-
Data zawarcia umowy sprzedaży służy do wpisania numeru konta klienta. W przypadku płatności PayPo sklep nie wykonuje przelewu bezpośrednio na ten numer konta.
Jak poprawnie nadać paczkę?
-
Wybierz dogodnego dla siebie przewoźnika (oprócz paczkomatu)
-
Dokładnie zapakuj towar wraz z potrzebnymi dokumentami
-
Nadaj zwrot do karko na adres:
KARKO Robert Karkowski
ul. Krzeszowska 62, piętro IV
23-400 Biłgoraj
Kontakt
Dodatkowe pytania klient może kierować pod wskazanym numerem telefonu lub adresem e-mail:
-
+ 48 12 200 20 50