Wydłużone i bezproblemowe zwroty towaru w sklepie internetowym 8a

Witaj w sklepie 8a – miejscu stworzonym dla pasjonatów górskich przygód, biegania i rowerowania. Firma specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości ubrań i sprzętu m.in. alpinistycznego i rowerowego dedykowanych zarówno profesjonalistom, jak i amatorom, którzy cenią sobie aktywność na świeżym powietrzu. W asortymencie znajdziesz wszechstronną gamę odzieży, dostosowaną do zmiennych warunków atmosferycznych i trudnych terenów. Sklep posiada także w ofercie techniczne kurtki i spodnie, termoaktywne bluzy oraz wysokiej jakości buty górskie, zapewniające komfort i ochronę podczas trudnych wędrówek czy wspinaczek. Specyfika stroju wymaga idealnego dopasowania dla najbardziej wymagających profesjonalistów i hobbystów, dlatego 8a posiada bardzo wygodną i elastyczną politykę zwrotów, w trosce o jak największe zadowolenie klientów.

Czas zwrotu

Aby klient mógł jak najlepiej dopasować ubrania i być pewnym sprzętu, sklep daje możliwość zwrotu towaru aż do 100 dni od daty odebrania zamówienia.

Sklep nie posiada możliwości wymiany towaru/rozmiaru, za to klient może po prostu odesłać pierwotnie zamówione produkty i zamówić w tym czasie nowe, pożądane. W tym przypadku może skorzystać również z platformy PayPo umożliwiającej odroczone, ratalne opłaty. Na ten proceder konsumenci mają również 100 dni od momentu odebrania przesyłki.

Klienci zarejestrowani

Znacznym ułatwieniem dla użytkowników zarejestrowanych jest proces wypełnenia formularza zwrotu, gdyż może to zrobić po zalogowaniu w panelu klienta.

W przypadku braku konta klient może skorzystać z wzoru formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu.

WAŻNE

Nie zapomnij o dołączeniu kartki z ręcznie zapisanym numerem zwrotu!

Powiadomienie

Po złożeniu formularza zwrotu firma wysyła e-mail potwierdzający przyjęcie zlecenia.

Zwroty stacjonarne

Konsumenci mają dodatkową możliwość zwrotu zamówionych produktów w placówkach firmy- sklepach stacjonarnych.

Procedura zwrotu

  1. Wybierz dogodnego dla siebie przewoźnika- ostateczna kwota zależy tylko od Ciebie, gdyż klient całkowicie ponosi koszty zwrotu

  2. Starannie zapakuj produkty i wcześniej wspomniane dokumenty

  3. Nadaj zwrot do 8a na adres:

8a.pl (z dopiskiem „ZWROT”)

Panattoni Park Gliwice III/budynek 4

ul. Bojkowska 92C

44-141 Gliwice

Sklep w ciągu 7-10 dni rozpatrzy procedurę zwrotu. Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zwrotu drogą e-mailową.

Zwrot kosztów

Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu, środki z zakupu zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni, w ten sam sposób w jaki klient zapłacił za pierwotny zakup. 

Jeżeli klient wybrał opcję zapłaty przy odbiorze, wtedy pieniądze zostaną zwrócone na konto podane w formularzu zwrotu. 

O rozliczeniu sklep standardowo poinformuje drogą mailową.

Komfortowy zwrot zakupów ze sklepu 8a

Przedstawiamy opcję „Wygodne Zwroty”, niezależną platformę, która umożliwia szybkie i łatwe zwroty, niezależnie od tego, gdzie dokonujesz zakupów – czy to w 8a czy innym e-sklepie. 

„Wygodne Zwroty” to narzędzie, które pozwala nadać zwrot z produktami zakupionymi w sklepie 8a, przy minimalnym wysiłku z Twojej strony. To rozwiązanie nie jest własnością samego sklepu, co oznacza, że możesz z niego skorzystać, dokonując zwrotów z wielu różnych źródeł.

Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy wejść na https://wygodnezwroty.pl/8a, następnie, zgodnie z instrukcjami, wypełnij formularz zwrotu i opłać przesyłkę. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz czas, ale także unikniesz konieczności drukowania etykiety czy adresowania paczki.

Po dokonaniu tych prostych kroków, zaniesiesz jedynie paczkę do jednego z wielu punktów nadania, dostępnych w ramach współpracy z platformą „Wygodne Zwroty”. To może być Paczkomat InPost, sklep Żabka, Stokrotka, Lidl, czy jeden z wielu innych.

Niezależnie od tego, co zakupiłeś i skąd pochodzi Twój produkt, „Wygodne Zwroty” ułatwia i przyspiesza cały proces. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy wynosi maksymalnie 14 dni od momentu złożenia zwrotu.

Dzięki tej opcji, zwracanie produktów staje się nie tylko prostsze, ale również bardziej elastyczne i dostosowane do Twoich potrzeb. Skorzystaj z „Wygodnych Zwrotów” i ciesz się spokojem, wiedząc, że możesz zwrócić zakupy z łatwością, bez względu na to, gdzie je zrobiłeś.

W razie dodatkowych pytań

  • Adres e mail: [email protected]

  • Numer telefonu: 32 332 44 88

  • Całodobowy Chatbot: na stronie sklepu

Redakcja enh.pl